Chiamaci 24/7 Chiamaci 24/7 Chiamaci 24/7
Sună-ne 24/7 Sună-ne 24/7 Sună-ne 24/7

COSCIUG sau SICRIU: Care este diferența?

sicriu modern sau cosciug traditional

sicriu modern sau cosciug traditional

In aceasta postare vom discuta despre sicriile și cosciugele funerare. Ce trebuie să știți despre asemănările și diferențele lor? Deoarece, în timp ce ambii ar putea servi același scop în ceea ce privește dispoziția finală, există câteva distincții cheie care merită observând între cele două.

Este important să rețineți că în multe limbi și culturi, nu există nici un fel de diferenta intre sicriu sau cosciug. La fel si in romana. Cei doi termeni pot fi interschimbabili. Și în funcție de locul în care locuiți, puteți intalni mai multe sicrie decât cosciuge sau invers, la firmele de servicii funerare.

De asemenea, vom lua în considerare diferitele tipuri de sicrie și sicrie care sunt disponibile, precum și gama de preț pe care vă puteți aștepta pentru fiecare.

Care este diferența dintre un sicriu și un cosciug?

Primul lucru care vine la mințile multor oameni atunci când se confruntă cu această întrebare este cel mai probabil factorul de formă.

Întrebarea despre „COSCIUG sau SICRIU” se reduce la principalul fapt, evident că cei doi arata un pic diferit.

cosciug traditional

cosciug traditional

Forma unui COSCIUG

Cosciugele sunt mai geometrice în formă, de obicei hexagonale sau octogonale. Ele poartă un design de modă veche (traditional). Este forma, într-adevăr, a unui corp uman: capul, lățimea mai largă pentru umeri, lungime pentru picioare.

Termenul de cosciug provine din arhaicul termen Latin: Cophinus, ceea ce înseamnă „coș”.

Cumpărarea unui cosciug

Există mai multe tipuri de cosciuge disponibile astăzi pe piață, cele principale fiind:

Cosciug din lemn. Acestea sunt, probabil, cel mai frecvent tip de cosciug. Ele pot varia în cheltuieli, dimensiuni și stil.

Cosciug metalic. De asemenea, o alegere foarte comună a casetei. Prețul depinde de ecartament și de stil.

Cosciug de închiriere. Acestea sunt cele mai des căptușeli din lemn și au fost închiriate în mod obișnuit pentru un serviciu înainte de a avea loc incinerarea sau dispoziția finală.

Cosciug biodegradabil. Acestea sunt utilizate pentru îngropări „verzi” și pot fi făcute din diferite materiale pe bază de plante.

Ce ar trebui să considerati la achizitia unui cosciug?

Când achiziționați un cosciug, există câteva lucruri de luat în considerare.

Luați în considerare materialul din care se face cosciugul.

Luați în considerare prețul și dacă acesta se poate încadra în bugetul dvs. Luați în considerare orice caracteristici speciale care ar putea fi importante pentru dvs. Este etanș? Oferă o umplutură suplimentară sau amortizare? Are un capac divizat pentru vizualizare? Dacă este metal, nu contează gabaritul (grosimea) sau greutatea pentru tine? Luați în considerare modul de dispoziție finală înainte de a alege un cosciug. Se va întâmpla incinerarea sau înmormântarea?

sicriu modern

sicriu modern

Forma unui SICRIU

Sicriile in comparație au un design mult mai modern, dar servesc același scop de inmormantare. Ele sunt în formă rectangulară și sunt în general rotunjite în jurul marginilor. Și spre deosebire de omologul lor, capacul lor este adesea împărțit în scopuri de vizionare.

În secolul al XIX-lea, când au început mai întâi să câștige popularitate fata de cosciuge in S.U.A.,unde s-a crezut că forma lor mai simplă și asemănătoare patului ar aduce mai mult confort mai mult decât un sicriu în formă de corp.

Cumpărarea unui sicriu

La fel ca în cazul cosciugelor, aveți multe opțiuni de luat în considerare la achizitia sicrielor. Iată cele mai frecvente tipuri de sicrie:

Sicriu din lemn. După cum sa menționat mai sus, ele pot varia în funcție de tipul de lemn.

Sicriu metalic. Prețul dependent de stilul / gabaritul de tip metalic.

Sicriu Biodegradabil. Multe sicrie sunt „prietenoase de pământ” sau sunt concepute pentru înmormântare naturală modernă.

Aronul. Un sicriu evreiesc tradițional.

Ce ar trebui să căutați într-un sicriu?

Ce ar trebui să căutați într-un sicriu este la fel ca ceea ce ar trebui să căutați într-un sicriu: Care este materialul sicriului? Prețul se potrivește în bugetul dvs.? Vrei un design simplu sau vrei ceva mai elaborat / personalizabil?

Prețurile intre sicriu sau cosciug

După cum puteți vedea, când vine vorba de sicries sau cosciug, există mai multe asemănări decât diferențele. Indiferent dacă alegeți cosciug sau sicriu, totul depinde de gustul dvs. particular și de nevoile familiei dvs. cu privire la serviciul funeral și / sau de dispoziția finală.

În general, vă puteți aștepta ca un cosciug să fie mai puțin costisitoare decât un sicriu. Acest lucru se datorează faptului că folosesc mai puține materiale in componentele executate din cherestea și alte părți pentru a construi. Ele sunt adesea mai puțin ornamentale decât omologul lor.

Desigur, mulți factori intră în prețul final al unui sicriu sau al unui cosciug. Cel mai mare este materialul folosit. Ambele cazuri de modele metalice sau din lemn, în funcție de tipul de metal sau lemn folosit, pot ajunge la costurile de cateva de mii de lei. Un sicriu lustruit de mahon va costa mai mult decât un lemn de pin simplu. Un sicriu de bronz va costa mai mult decât unul de oțel.

De asemenea, afectând prețul este locul în care achiziționați un sicriu de la. Poate fi mai ieftin să achiziționați de la casa funerară, spre deosebire de un furnizor terț. Amintiți-vă, este dreptul dvs. de a face acest lucru.

URNE CATOLICE: Urne pentru incinerarea catolică

Deoarece Vaticanul restricționează împrăștierea și alte mijloace de dispoziție finală, veți avea nevoie de o urna catolică.

Sau un alt recipient respectabil în care să păstrați rămășițele incinerate ale celui iubit.

Indiferent dacă intenționați să îngropați rămășițele incinerate ale iubitului dvs. sau să le plasați într-o nișă de columbarium, veți avea nevoie de un URN de înaltă calitate adecvat pentru oricare dintre aceste locuri de odihnă finale.

Există multe urne disponibile care sunt potrivite pentru înmormântări și intervenții catolice. Iată câteva dintre urnele noastre mai populare pentru incinerarea catolică:

urne catolice

urne catolice

Urna din mahon cu cruce

Urna de cremare a lemnului de mahon cu cruce este simplă, dar un memorial reverențios al unui urmaș al lui Hristos. Poziția crucii permite personalizării dacă alegeți acest lucru.

 

Urna de incinerare din lemn de nuc cu cruce Celtică

Urna de incinerare din lemn de nuc cu cruce Celtică

Urna de incinerare din lemn de nuc cu cruce Celtică

Urna de incinerare a lemnului de nuc cu crucea Celtică este pur și simplu uimitoare. Crucea în sine este lemn de arțar și plătește omagiu urmașului lui Hristos.

Urna de incinerare din lemn cu Doamna noastră

Urna de incinerare din lemn cu Doamna noastră

Urna de incinerare din lemn cu Doamna noastră

Doamna noastră pe Urna de Cremare din lemn plăcește o omagie la credința catolică, oferind în același timp un memorial frumos pentru iubitul tău și patrimoniul lor.

Urna de cireș cu încrucișarea mâinilor care se roagă

Urna de cireș cu încrucișarea mâinilor care se roagă

Urna de cireș cu încrucișarea mâinilor care se roagă

Pentru o urna de incinerare sofisticat, care recunoaște credința dvs. durabilă iubită, nu puteți merge în neregulă cu inspirația noastră.

Reguli de incinerare catolică – cremația credincioșilor

Incinerare catolica

Incinerare catolica

Se permite cremația credincioșilor, DAR catolicismul stabilește anumite reguli de incinerare:

În primul rând, și poate cel mai important, este regula pe care o tratăm spre cenușă cu același respect ca un întreg corp. Așa cum tratăm un corp într-un sicriu cu reverență în toate etapele care au condus la dispoziția finală, Catehismul Bisericii Catolice afirmă că același respect trebuie arătat spre cenușă.

În 2016, Vaticanul a lansat anunțul Resurgendum cum Christo, care interzice împrăștierea cenușii.

Aceasta este pentru a evita „fiecare apariție a panteismului, naturalismului sau a nihilismului”. Directiva clarifică faptul că împrăștierea nu trebuie să apară sub nici o formă, fie de teren, mare sau aer. În conformitate cu directiva, dacă o persoană solicită împrăștierea cenușii lor înainte de moarte, și iubirea pe care o îndeplinește această dorință, o înmormântare catolică va fi ulterior negată.

Per Ad Resurgendum cum Christo, nimeni nu ar trebui să facă cenușă în bijuterii, să-i păstreze în casă, să le folosească pentru artă sau să le afișeze altfel.

Rudele nu ar trebui să împărtășească cenușa oricărei persoane.

Deoarece cei din Biserica Catolică care sunt incinerați trebuie să fie așezați să se odihnească cu același respect ca un trup necredincios, Biserica insistă că „trupurile decedatului sunt îngropate în cimitire sau în alte locuri sacre”.

Puteți citi anunțul Resurgendum cum Christo în întregime aici.

Ce să faci cu cenușa

Pe măsură ce afirmă mai sus, deoarece Biserica prevede că Ashes primește același respect ca și corp, există puține opțiuni atunci când vine vorba de dispoziția finală.

În esență, ceea ce permite Biserica este o imnurnare respectuoasă. Acest lucru poate include înmormântarea într-un cimitir sau la un interval într-o columbarium.

În ceea ce privește ritualurile funerare, o înmormântare catolică completă este în ordine cu rămășițele incinerate (conform amendamentului din 1997 la ordinea înmormântării creștine), la fel cum ar fi pentru rămășițele dulci.

Incinerare si Biserica Catolica: Pot fi incinerați catolicii?

Incinerare catolica

Incinerare catolica

Pot fi incinerați catolicii?

Răspunsul scurt este da, biserica catolică permite incinerarea. Cu toate acestea, Vaticanul a emis linii directoare privind incinerarea și ce se poate face cu cenușa.

Să învățăm despre ceea ce învață Biserica Catolică despre incinerare.

Incinerare & Biserica Catolica

În timp ce biserica catolică permite incinerării, este important să rețineți că în continuare favorizează îngroparea asupra incinerării. Aceasta este pentru credința în învierea corpului la întoarcerea lui Hristos. În mod tradițional, catolicismul pune sub întrebări posibilitatea învierii corporale dacă a avut loc incinerarea în loc de înmormântare.

Acestea fiind spuse, din 1963, biserica permite incinerării atâta timp cât apare cu privire la predarea catolică. Chiar și așa, din 1963, Biserica trebuie să efectueze înmormântarea înainte ca corpul să fie supus incinerării (cu alte cuvinte, nu trebuie să fie prezent cenușa la serviciile religioase).

Asta sa schimbat în 1997, când Biserica a permis în cele din urmă cenușă in biserica.

În conformitate cu codul Vaticanului din Legea Canon, 1176.3:

„Biserica recomandă cu seriozitate ca obiceiul pios de îngropare a corpurilor decedatului să fie observat. Cu toate acestea, Biserica nu interzice incinerarea decât dacă a fost aleasă din motive contrare doctrinei creștine”.

Pentru a înțelege unde vine această viziune (și de ce întrebarea „poate fi incinerată catolicii?”) Este destul de încărcat, trebuie să ne uităm mai atent la vederile istorice ale Bisericii despre dispoziția finală.

Istoria punctelor de vedere a Bisericii Catolice privind incinerarea

Înainte de 1963, Vaticanul a interzis strict incinerarea. Biserica Catolică intenționa să se separe de practică, să-l vadă ca un ritual păgân și, prin urmare, un act împotriva lui Dumnezeu.

Cei care sunt morți în Hristos sunt de imaginea sa. În consecință, trebuie să aibă loc înmormântare și să nu creadă, astfel încât la înviere sufletele lor să se unească încă o dată cu trupurile lor. Credința Bisericii că incinerarea face ca această așteptare să fie imposibilă (și că arată o irevocabilă nefericită a corpului) este ceea ce conduce interdicția.

Pe măsură ce societatea a intrat în Evul Mediu, cu toate acestea, plăgi și războaie au văzut că morții au ajuns în gropi comune. În aceste cazuri, o anumită limită a fost asigurată ca incinerare este adesea mai practică decât înmormântarea in masa.

Totuși, în unele locuri, a fost considerat incinerarea atât de aproape de ritulurile păgâniste, încât a fost o crimă pedepsită de moarte.

În 1963, toate acestea s-au schimbat când Papa Paul VI a ridicat interzicerea incinerării în lumina creșterii sale constante a popularității. În timp ce biserica încă a preferat cu fermitate înmormântarea din motivele pe care le menționăm mai sus, aceasta înseamnă că incinerarea a devenit oficială o formă acceptabilă de dispoziție finală în cadrul Bisericii Catolice.

Luând lucrurile un pas mai departe în 1966, Vaticanul a recunoscut că preoții pot servi incinerarea catolică. Chiar și așa, înmormântarea însăși trebuiau să aibă loc înainte de incinerare.

Acesta a fost codul până în 1997, când Biserica a concluzionat că corpul prezent, chiar dacă este DEJA incinerat, este mai sănătos din punct de vedere emoțional pentru familie, decât sa nu fie prezent deloc. Aceasta a însemnat că masa funerală ar putea avea loc acum cu cenușa prezentă.

Pandemia și servicii digitale funerare la sfârșitul vieții

servicii digitale funerare

servicii digitale funerare: Un lucrător deține un ecran care arată un membru al familiei care nu a putut participa la o înmormântare în mijlocul focarului de coronavirus din Nanjing, China.

Consumatorii devin mai conștienți de cât de multe informații lasă în urmă după ce mor și se gândesc mai mult la modul în care vor gestiona moștenirile online. Pandemia a crescut probabil cantitatea de rămășițe digitale pe web, spun experții, ceea ce duce la un număr vast și în creștere de profile abandonate.

Cercetatorul asociat de Institutul de Internet Oxford, Carl Öhman anticipează că, până în 2070, Facebook va avea mai mulți oameni decedați decât cei vii, iar acest număr poate crește la aproximativ un miliard de oameni în următoarele trei decenii.

Este dificil să se estimeze cât de mult material va fi asociat cu aceste conturi, dar în 2013, compania de securitate online McAfee a constatat că oamenii din întreaga lume au evaluat în medie activele lor digitale la 35.000 de dolari.

Există cu siguranță modalități de a monetiza rămășițele digitale, spune Öhman – companiile de „servicii digitale funerare” pot analiza datele pentru cercetarea pieței sau o folosesc pentru a instrui noi modele de inteligență artificială. Dar, adaugă el, este o zonă sensibilă din punct de vedere etic.

În general, există patru servicii principale pe care companiile din „servicii digitale funerare” oferă: Gestionarea informațiilor digitale, găzduirea memoriilor online, re-crearea și mesajele postumoiate, în care mesajele digitale sunt trimise celor dragi persoanei decedate după moartea lor.

Având în vedere că firmele mari de tehnologie din segmentul servicii digitale funerare deja găzduiesc și dețin o mare parte a datelor digitale din cauza absenței reglementării în majoritatea țărilor, este probabil ca companiile cum ar fi Google, Facebook și LinkedIn să aibă o prezență în managementul vieții de după moarte și vor continua să prevină startupurile de a câștiga multă tracțiune.

„Gandul meu este că ceea ce vom vedea caracteristicile oferite de Startups”, spune öhman, adăugând: „Multe dintre caracteristicile implementate de Facebook, de exemplu, au provenit din lumea startupului înainte de a merge mainstream. ” Un exemplu: acum este posibil să transformi un cont Facebook al utilizatorului decedat într-un memorial online.

Când vine vorba de re-creație postumă, în care decedatul sunt „re-create”, cu ajutorul arhivelor digitale, țările asiatice, în special Coreea de Sud și Japonia, se deschid, de asemenea.

Condusă de îngrijorare față de populația de îmbătrânire a țării, guvernul Japoniei a înființat un grup de lucru dedicat cercetării avatarilor și „capitalismului de avatar cibernetic” – o societate viitoare angajată de avatare.

Dar, mai ales, aceste experimente au rămas în domeniul divertismentului. Posibilitățile de re-creație au fost prezentate anul trecut, când cântăreața japoneză Hibari Misora a apărut pe cont propriu cu ajutorul companiei Yamaha pentru a cânta un nou cântec – în ciuda faptului că a murit în 1989.

Anul trecut, un clip dintr-un documentar din sud-coreeană care a prezentat o mamă care reconectează cu fiica ei moartă de 7 ani prin realitate virtuală a atras 23 de milioane de spectatori. Jucătorii au fost probabil cei mai proactivi în explorarea conexiunilor dintre domeniul digital și moarte.

În aprilie, hoardele de avatare umbrelă s-au adunat la jocul japonez Final Fantasy XIV pentru marșul funerare în onoarea unui jucător și a victimei COVID-19, cunoscut sub numele de Ferne Le’Roy, și sute de mii care au urmărit procesiunea pe YouTube și Twitter .

servicii digitale funerare

servicii digitale funerare: O rudă deține un telefon în timpul unui apel video pentru rudele care nu au putut participa la incinerarea celor dragi, care au murit din coronavirusul Covid-19 din New Delhi, India.

În partea de afaceri, nu există nici o îndoială că COVID-19 a accelerat domeniul în creștere al managementului de viață digitală, spune Jed Brubaker, care a lucrat cu Facebook pentru a-și stabili serviciul „Legacy Contact”, care permite utilizatorilor să aleagă cine se ocupă de contul lor dupa ce ei mor.

Brubaker observă că planificarea imobiliară digitală urmează adesea banii cu vedere la logistică, cum ar fi social media și, să zicem, anulând un cont Netflix. Aici se află Startups, cum ar fi Hanamaru Syukatsu din Japonia și Bun Goodtrust compania U.S.

Potrivit fondatorului Goodtrust, Rikard Steiber, care a publicat recent „Legacy digital: preluați controlul vieții dvs. online” cu co-autor Daniel Sieberg, managementul online după viață prezintă o serie de provocări unice care tind să fie contingente asupra locului în care a trăit persoana.

În S.U.S., de exemplu, atunci când o persoană moare, este necesar să obțineți o hotărâre judecătorească pentru a accesa un cont online. Și acesta este doar un singur cont. „Dacă doriți un conținut din mai multe surse”, a spus Steiber, „trebuie să aveți mai multe comenzi ale instanței în mai multe formate, iar lucrurile s-ar putea schimba chiar înainte de a le prezenta”.

Pur și simplu obținerea unei ordini de judecată este copleșitoare, spune Steiber, iar dacă utilizatorii aleg să nu treacă prin instanțe, companiile de tehnologie nu sunt adesea pregătite să ajute.

Acest lucru poate fi deosebit de dificil pentru persoanele din țările non-occidentale, care sunt forțate brusc să se angajeze, dacă doresc să dezvăluie un cont iubit sau să anuleze un membru.

„Nu a fost niciodată mai clar că avem nevoie de un sprijin mai bun de tehnologie la sfârșitul vieții”, spune Brubaker, care învață acum știința informației la Universitatea din Colorado Boulder. „De la servicii digitale funerare, COVID-19 a făcut o parte de moarte din toată viața noastră și, în măsura în care aceste vieți sunt acum digitale, tehnologia a fost înfricoșătoar de inadecvată”.

Faheem Hussain, profesor asistent la școală pentru viitorul inovării în societate de la Universitatea de Stat din Arizona, este deosebit de preocupat de modul în care oamenii din Sud, la nivel mondial vor fi afectați de probleme legate de viața de după moarte digitală.

Majoritatea morților pe Facebook în următorii ani vor fi utilizatori non-occidentali, cu o porțiune semnificativă din India și Indonezia.

Într-un studiu al politicilor de servicii digitale funerare, Hussain a constatat că oamenii și guvernele din țările în curs de dezvoltare au fost mai vulnerabile decât altele atunci când au venit la active digitale.

În multe țări, nu există plase juridice sau sociale care să protejeze indivizii sau să garanteze că reputația și munca lor rămân protejate după moartea lor.

Semnele timpurii ale a ceea ce ar putea însemna asta sunt deja vizibile. Conturile inactive ale utilizatorilor morți au fost vizați de hackeri, iar firma cybersecurity Nortonlifelock a constatat că aproape 500 de milioane de consumatori din 10 țări au fost victime ale unui criminal chimic, iar 350 de milioane din aceste infracțiuni au avut loc numai în 2019.

În plus, aproape 46 de milioane de utilizatori de Internet au căzut victimă în 2019 la furtul de identitate.

Pe măsură ce pandemia forțează mai mulți oameni online pentru nevoile de zi cu zi, precum și tradițiile vechi de vârstă, mulți nu știu exact in ce se înscriu și nu va deveni noul lor „onlife”. În întreaga lume, oamenii se gândesc cum să plângă „digital” la un serviciu digital funerar, cum să aibă grijă de viața digitală a celor decedați și, în cele din urmă, cum să se pregătească pentru propriile lor decese.

Fiecare țară prezintă propriul său set de provocări și contradicții, iar viteza la care tehnologia este adaptată și măsura în care întrerupe industriile existente diferă peste tot. Dar, pentru moment, toți trăim într-o lume în care tehnologia de servicii digitale funerare ne permite să plângem un iubit la o mie de kilometri distanță – în timp ce, în același timp, făcând-o extrem de dificilă de a-și sterge pagina lor de social media.

Industria digitală funerară vă ajuta să planificați moartea

Industria digitală funerară

Industria digitală funerară

A fost o noapte abovă de joi la mijlocul lunii iunie, când socrul meu de 90 de ani a sunat din Sydney. El era în spital și ne-a chemat să ne dorească urări si „noroc” cu viața noastră, si familiei sale din Hong Kong. A murit sâmbătă dimineața, iar serviciul a fost stabilit marți.

Era prea complicată să meargem în Australia și chiar dacă am fi putut zbura spre Sydney, casa funerară nu ne-ar fi lăsat din cauza regulilor de distanțiere. Deci, de la mai mult de 7.350 de kilometri, am ales să-l onorăm practic – prin industria digitală funerară.

Ziua Memorialului, ne-am îmbrăcat în cele mai bune, și puțin înainte de ora 10.m., am pornit televizorul nostru de cameră de zi pentru a viziona înmormântarea prin intermediul serviciului oferit de industria digitală funerară.

Am stat în rândul virtual al Capela de suflete, în timp ce familia noastră din Australia stătea în față, prieteni în spatele lor. După ce rabinul vorbea și amintirea sa terminat, am privit că sicriul fiind coborât în pământ și, în mijlocul murmurării părților, ascultau sunetul pământului împrăștiat peste el. În acea seară, ne-am apropiat să-l auzim pe rabin care cântă că Kaddish la un serviciu la Sinagoga Sephardi.

La sfârșitul acesteia, în conformitate cu tradiția evreiască, soțul meu și-a tăiat cămașa.

Covid-19 a schimbat radical cum ne îngropăm și plângem pe cei dragi. Deoarece aceste procese sunt mediate din ce în ce mai mult de tehnologie, pandemia transformă piața globală „de îngrijire a morții”, care constă în servicii de înmormântare, înmormântare și de internare și care, în 2020, a fost estimată să aibă o dimensiune de piață de 106,3 miliarde de dolari.

În întreaga lume, oamenii adaptează obiceiurile religioase și regionale în această nouă realitate, iar startup-urile lucrează ore suplimentare pentru a digitiza practicile în jurul morții.

Potrivit lui Davide Sisto, un filosof și autoritate pe tehnologia care a publicat recent o carte numită „Online după moarte: nemurire, memorie și durere în cultura digitală”, anii următori vor vedea o integrare a înmormântării tradiționale cu ritualuri online. Startup-urile din întreaga lume au anticipat deja această tendință, asa incepe industria digitală funerară.

Pentru a valorifica acest lucru – și pentru a adapta tradițiile și obiceiurile locale la vârsta digitală – multe companii își extind ofertele în sectorul „sfârșitul vieții”. În timp ce acest lucru nu a început cu debutul pandemiei, Sisto observă că „Covid-19 a accelerat un proces social și cultural în curs, deoarece viața noastră este acum „onlife”- atât online, cât și offline”.

În India, de exemplu, o inmormântare funerară hindusă durează cel puțin două săptămâni și necesită o serie de materiale diferite. În prima zi, în unele părți ale țării, intemperii au nevoie de 41 de articole, inclusiv bălegar de vacă și apă din râul Gange, care este folosit pentru a scufunda cenușa.

În orașul Indian de Vest, Pune, în calitate de cazuri Covid-19, a aruncat în iunie în luna iunie, serviciile rituale pornesc guruji la cerere (aka „Dumnezeu”), care a lansat în 2019 și în mod normal operează doar ca un serviciu de rezervare pentru preoți (Gurujis), a fost adăugat un pachet funeral digital digital unic.

Pentru prețul de 339 dolari, compania are grijă de tot: găsește un preot pentru a administra ultimele ritualuri, asamblează materialele necesare pentru înmormântare, organizează transportul corpului și aranjează certificarea de incinerare și deces. De la primul trimestru al anului trecut până la sfârșitul lunii septembrie, spune co-fondatorul Pranav Chaware, veniturile au sărit 219%.

În China, în cazul în care pietatea filială este foarte apreciată, o componentă importantă a Festivalului anual Qingming este măreția de mormânt – se crede că curățarea unui mormânt iubit sau lăsând mâncarea și darurile lor spirituale le pot salva (și tu) de la suferință în viața de după moarte.

Atunci când festivalul sa rostogolit în jurul lunii aprilie, mulți chinezi au optat să folosească un serviciu cloud oferit de Fu Shou Yuan International Group, cel mai mare furnizor de funerare al națiunii, la practic „să curete” mormintele strămoșilor și să încarce oferte virtuale, cum ar fi flori, bani, lumânări și băuturi.

Clienții care doresc o experiență mai reală ar putea folosi, de asemenea, platforma de a angaja muncitorii de cimitir pentru a mătură mormintele celor dragi sau pentru a avea valeții poloneze poloneze, arcul strămoșilor, livrați ceai și flori, sau citiți mesaje ale vestelor bune, pe tot parcursul vieții.

Potrivit Grupului Internațional Fu Shou Yuan, mai mult de 900.000 de persoane din mai mult de 30 de orașe au folosit platforma în timpul qingming.

Multe dintre cele mai sofisticate startup-uri din lume au ieșit din Japonia, care are o populație îmbătrânită – unde doar unul din patru persoane sunt sub 65 de ani – și un sector funerar în valoare de aproape 19,5 miliarde de dolari pe an.

Cererea de servicii de sfârșit de viață (Shūkatsu) este atât de mare încât un sondaj întreprins în 2020 a constatat că 28% dintre japonezi s-au înscris cu o companie funerară, cel mai mare număr vreodată. În ultimii doi ani, mai multe companii au apărut să atingă această piață.

Pentru încărcarea în imposibilitatea de a participa la înmormântări din cauza COVID-19, firmele din industria digitală funerară au început să servească înmormântarea budistă și digitizând aceste ceremonii de două zile.

Companiile oferă servicii care să permită oaspeților să urmărească ceremoniile de funerare și de rămas bun și să trimită bani de condoleanți prin intermediul sistemelor de plată online.

Respectul pentru morți este profund încorporat în cultura Japoniei. Din punct de vedere istoric, companiile nu ar construi zgârie-nori care, au trecut cu vederea Graves, în afara respectului, iar o bancă majoră a deschis o dată un cont pentru un samurai mort pentru a-l împiedica să le bântuie.

Este comun ca familiile să aibă altare budiste în casa lor pentru a-și venera strămoșii. În ultimii ani, aceste procese de sfârșit de viață și memoriale sunt din ce în ce mai digitizate. În Tokyo, unde spațiul este limitat, mai multe companii au construit o serie de columbaria multistorie pentru a găzdui aceste cremini, cu cele mai mari cele care dețin zeci de mii.

Acestea funcționează ca sisteme de distribuție complet automatizate.

În mod obișnuit, potrivit lui Daisuke Urij, un lector de proiect la Universitatea din Tokyo, mii de cremini sunt stocate în cutii metalice aranjate pe rânduri de rafturi, iar când prietenii sau familii vizitează, pot atinge un card de identitate pe un cititor digital pentru a apela un cititor digital rămășițele celor dragi.

Un braț automat va plasa urna pe o bandă transportoare, astfel încât acesta poate fi livrat într-o cabină privată în care membrii familiei își pot plăti respectul.

Galerie sicriuri colorate la înmormântările din Noua Zeelandă

Sicriuri colorate

Phil, Ross Hall, care conduce o afacere în Auckland, Noua Zeelandă, numită Dying Art, care construiește personalizat sicrie colorate.

Sicriuri colorate
Sicriuri colorate
Sicriuri colorate

Alte creații ale lui Hall includ o barcă cu pânze, un camion de pompieri, un baton de ciocolată și blocuri Lego.

Sicriuri colorate
Sicriuri colorate
Sicriuri colorate

Au fost sicriele strălucitoare acoperite cu bijuterii false, o sicriă inspirată din filmul „Matrix” și o mulțime de sicrie care descriu plajele și locurile de vacanță preferate ale oamenilor.

Sicriuri colorate
Sicriuri colorate
Sicriuri colorate
Sicriuri colorate

Sicriuri colorate la înmormântările din Noua Zeelandă

Sicriuri colorate la înmormântările din WELLINGTON, Noua Zeelandă – Când purtătorii de palii au adus sicriul lui Phil McLean în capelă, au apărut gâfâind înainte ca un val de râs să curgă printre sutele de jelitori.

Sicriul era o gogoasă gigantică cu cremă.

Sicriuri colorate

„A umbrit tristețea și vremurile grele din ultimele săptămâni”, a spus văduva sa, Debra. „Amintirea finală în mintea tuturor a fost aceea gogoașă și simțul umorului lui Phil”.

Gogoșa a fost cea mai recentă creație a verișorului lui Phil, Ross Hall, care conduce o afacere în Auckland, Noua Zeelandă, numită Dying Art, care construiește personalizat sicrie colorate.

Alte creații ale lui Hall includ o barcă cu pânze, un camion de pompieri, un baton de ciocolată și blocuri Lego. Au fost sicriele strălucitoare acoperite cu bijuterii false, o sicriă inspirată din filmul „Matrix” și o mulțime de sicrie care descriu plajele și locurile de vacanță preferate ale oamenilor.

„Există oameni care sunt mulțumiți de o cutie maro din mahon și este minunat”, a spus Hall. „Dar dacă vor să strige, sunt aici să fac asta pentru ei.”

Ideea i-a venit pentru prima dată lui Hall acum aproximativ 15 ani, când scria un testament și își contempla propria moarte.

„Cum vreau să ies?” s-a gândit în sine, hotărând că nu va fi ca toți ceilalți. „Așa că am pus în testament că vreau o cutie roșie cu flăcări pe ea”.

Șase luni mai târziu, Hall, a cărui altă afacere este o companie de semnalizare și grafică, a decis să devină serioasă. S-a apropiat de câțiva directori funerari care l-au privit cu interes și scepticism. Dar, în timp, ideea a prins.

Sala începe cu sicriuri necompletate și folosește plăci din fibră și placaj pentru a adăuga detalii. Pentru designuri este utilizată o imprimantă digitală din latex. Unele comenzi sunt deosebit de complexe, cum ar fi velierul, care a inclus o chilă și cârmă, cabină, pânze, chiar și balustrade metalice și scripeți.

În funcție de design, sicriele se vând cu amănuntul între aproximativ 3.000 și 7.500 de dolari din Noua Zeelandă (2.100 și 5.400 dolari).

Hall a spus că tonul înmormântărilor s-a schimbat semnificativ în ultimii ani.

„Oamenii cred acum că este mai degrabă o sărbătoare a vieții decât un doliu al morții”, a spus el. Și au fost dispuși să arunce convenții înfricoșătoare în favoarea obținerii a ceva unic.

Dar, o gogoașă?

Debra McLean a spus că ea și soțul ei răposat, care avea 68 de ani când a murit în februarie, obișnuiau să facă turul țării în autocaravana lor, iar lui Phil îi plăcea compararea gogoșilor cu cremă din fiecare oraș mic, considerându-se un cunoscător.

El a considerat o gogoșară bună, crocantă la exterior, aerisită la mijloc și cu siguranță făcută cu smântână proaspătă.

După ce lui Phil i s-a pus diagnosticul de cancer intestinal, a avut timp să se gândească la înmormântarea sa și, împreună cu soția și vărul său, a venit cu ideea coșciugului cu gogoși. Debra a spus că au primit chiar și 150 de gogoși la înmormântarea din Tauranga de la brutăria preferată a lui Phil din Whitianga, la mai mult de 160 de kilometri distanță.

Hall a spus că produsele sale sunt sicriuri colorate biodegradabile.

Sicriuri colorate sunt de obicei îngropate sau incinerate împreună cu decedatul. Singurul pe care l-a primit înapoi este vărul său, a spus el, pentru că a folosit polistiren și spumă de modelat, care nu este ecologic.

Phil a fost schimbat într-un sicriu simplu pentru incinerarea sa și Hall a spus că va păstra sicriul pentru gogoși pentru totdeauna. Deocamdată, rămâne în spatele căruciorului său alb Cadillac din 1991.

Cât despre propria înmormântare?

Hall a spus că s-a răzgândit în legătură cu acele flăcări roșii. Le-a trimis prin e-mail copiilor săi spunând că vrea să fie îngropat într-un sicriu limpede, purtând altceva decât un șnur de tip leopard.

„Copiii spun că nu merg”, spune el râzând.

incinerare ieftină sau înmormântarea ieftină – Solutie BUGET

Comparați o înmormântare ieftină cu o incinerare ieftină. Incinerarea este mai ieftină decât înmormântarea!

Costul unei parcele, sicriul, îmbălsămarea, întreținerea mormintelor și, în general, face ca înmormântarea tradițională să fie opțiunea mai costisitoare. Dar, în funcție de ce servicii selectați, ce alegeți să renunțați și ce puteți face singuri, înmormântarea poate fi la fel de accesibilă sau chiar mai mult decât incinerarea.

Costul mediu al incinerării variază între 4000-5000 Ron.

Dar dacă sari peste casa funerară (~500 Ron), nu îmbălsămezi (350 Ron), îți faci propriul sicriu (500~1000 Ron Ron, în funcție de materiale), primești o piatră de mormânt la prețuri accesibile (1500 Ron), clarifică costurile la cimitir și aveți un serviciu memorial (100 Ron sau mai puțin), o înmormântare se poate potrivi cu opțiunile de incinerare la cel mai mic preț.

Dacă puteți aranja ca persoana iubită să fie îngropată pe o proprietate privată, cum ar fi o fermă sau o fermă familială, puteți reduce aceste costuri și mai mult.

Incinerarea este probabil cea mai populară și ușor acceptabilă metodă alternativă la o înmormântare tradițională.

În loc să aibă rămășițe îngropate, un cadavru este redus la cenușă cu căldură extremă, decât cenușa este plasată într-un recipient și fie îngropată, expusă sau împrăștiată.

Incinerările sunt mult mai puțin costisitoare decât o înmormântare tradițională.

Din păcate, veți avea nevoie de un crematoriu și, de fiecare dată când un intermediar se implică în proces, prețul începe să crească. Chiar și la prețuri foarte mici, cele mai multe incinerări vor costa în continuare între 4000-5000 Ron. (Ceremonie Incinerare si Urne Funerare Anthony Assistance)

Continuarea unei slujbe de pomenire și păstrarea simplă a urnei vor economisi încă câțiva lei. Dacă alegeți să împrăștiați cenușa, păstrați-l simplu, deoarece apar multe alternative ieftine și la modă.