anthony.ro
februarie 28, 2021
Când vizitați casa funerară pentru a vizita facilitățile, asigurați-vă că vă întâlniți cu un director funerar, care va lucra de fapt cu dvs. și familia dvs.
Sfat: Adu un prieten cu tine; cineva care este personal apropiat de tine, dar poate nu de familie și, prin urmare, nu îl întristează pe persoana iubită în același mod. Această persoană poate fi puțin mai „neutră” și mai puțin influențată de orice tactică de vânzare subtil emoțională.
Știind că îți plac facilitățile, locația și prețul, atunci se rezumă în cele din urmă dacă îți place sau nu să lucrezi cu directorul funerar. Dacă nu ați pus încă toate întrebările de mai sus, faceți acest lucru acum.
Aveți o atmosferă ciudată de la ei dacă vorbiți, să zicem, despre cumpărarea unei urne sau a unui sicriu în altă parte sau dacă folosiți un cimitir diferit? Majoritatea directorilor de înmormântări sunt din industrie, deoarece au o experiență personală care i-a făcut să-și dorească să-i ajute și să-i servească pe ceilalți în momentul în care au nevoie.
Cel mai adesea veți găsi un profesionist in persoana unui director funerar, care este cu adevărat gata să fie acolo pentru dvs. și familia dvs., indiferent de nevoia dvs. Dar și directorii de înmormântări sunt oameni și obosesc, au zile proaste și așa mai departe.
Ar trebui să aveți tot dreptul să vă așteptați la un profesionalism amabil și amabil, dar nu uitați să le arătați compasiune și pentru ocupația dificilă, dar plină de satisfacții pe care au ales-o.
Este puțin probabil să întâlniți o „înșelătorie” completă, dar cel mai bine este să fiți pregătiți. În principal, trebuie să fiți conștienți de tacticile obișnuite de vânzare care vă pot pune presiune emoțională, oricât de ușoară este, asupra dvs. pentru a cumpăra anumite produse (de care nu aveți nevoie) sau pentru a cumpăra un upgrade mai scump al unui produs de care aveți nevoie (când -varianta de gamă va funcționa foarte bine).
De exemplu, ar putea să vă arate trei sicrie. Primul este extrem de high-end și iese din gama de prețuri, dar îți stabilește o sumă de dolari. O cantitate foarte mare. Apoi, îți arată sicriul de nivel inferior, care nu arată deloc foarte bine. În cele din urmă, îl vedeți pe cel din gama medie, care arată mult mai bine și nu este mult mai mult decât cel mai ieftin. Deci acesta este cel pe care îl alegeți.
Aceasta este o versiune simplificată a tacticii, dar ai idee. Prea sus, prea jos … tocmai bine. Dar, în realitate, există mult mai multe opțiuni disponibile decât aceasta, iar produsul sau serviciul „corect” este probabil cel mai mare adaos comercial.
Daca aveti intrebari suplimentare, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati.